امکان افزایش میزان حافظه در محصولات اپل
 

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 
 همگی می‌دانیم که محصولات اپل کیفیت ساخت بسیار بالایی دارند و عملکرد آن‌ها نیز مثال زدنی است.
همگی می‌دانیم که محصولات اپل کیفیت ساخت بسیار بالایی دارند و عملکرد آن‌ها نیز مثال زدنی است. همیشه بهترین اپلیکیشن‌ها اول برای سیستم‌عامل iOS ساخته می‌شوند و بازی‌های ساخته شده برای این سیستم‌عامل نیز بسیار جذاب بوده و از کیفیت گرافیکی بالایی برخوردار هستند، بنابراین می‌توان گفت که محصولات کمپانی اپل هیچ مشکی ندارند. اما دارندگان این محصولات همیشه دوست دارند که مسئله افزایش حافظه را به نوعی حل شود و کمپانی یا بر روی محصولات خود شیار کارت حافظه قرار دهد یا امکان بهره‌بری از OTG را فراهم سازد.
بله دست است کمپانی pqi یک فلش مموری طراحی، تولید و به بازار عرضه کرده است که سر آن پورت لایتنینگ و سر دیگر آن پورت USB قرار گرفته است. البته همین حالا هم روش‌هایی برای انتقال فایل بین دستگاه‌های اپل وجود دارد. اما همگی وقت‌گیر و دردسر زا هستند. اما این فلش مموری بالاخره مسئله افزایش حافظه محصولات اپل را رفع کرده است و کار شما را بسیار راحت‌تر ساخته است.
البته ناگفته نماند که این فلش مموری فقط با محصولاتی که دارای رابط لایتنینگ هستند سازگار است و طبق گفته کمپانی لیست محصولاتی که با این فلش مموری سازگار هستند عبارت است از iPhone 6/6 Plus, iPhone 5/5s/5c, iPad Air, iPad 4, iPad mini I/II, iPod touch 5. استفاده از این فلش مموری برای محصولات اپل بسیار ساده است و اصلا لازم به جیل‌برک نیست بلکه فقط کافیست پس از خرید این محصول، شما یک اپلیکیشن رایگان را با نام iStick دانلود و بر روی دستگاه خود نصب نمایید. برای راحتی بیشتر شما کمپانی pqi بر روی جعبه این محصول QR Code دانلود نرم‌افزار iStick را هم قرار داده است. بنابراین شما می‌توانید هر نوع فیلم، عکس یا فایلی را بر روی این فلش مموری بریزید و سپس به‌راحتی به دیگر دستگاه‌هایی که دارای رابط USB یا Lightning هستند منتقل نمایید.
این فلش مموری در چهار حجم 8, 16, 32 و 64 گیگابایت تولید شده است که فقط حجم 16 گیگابایت آن در بازار موجود است. امیدواریم که در آینده نزدیک شاهد ورود حجم‌های دیگر این فلش مموری جذاب باشیم.

این صفحه را به اشتراک بگذارید